Shakespeare and Victor Hugo's Intimacies
This riveting documentary explores the mysterious history of a lodger who resided at Rosa Elena Carbajal’s boarding house, situated on the corner of Shakespeare and Victor Hugo Streets in Mexico City, in the early 1990s.