Green Room
Down on their luck, punk rockers The Ain’t Rights get an unexpected booking at an isolated, run-down club in the backwoods of Oregon. When they witness an act of violence backstage, they must face off against the club’s depraved owner, setting the stage for an ultimate life-or-death showdown.
Jeremy Saulnier’s tense and dynamic horror-thriller maintains its carefully crafted sense of dread and brutality throughout, yet Green Room never overstays its welcome. A punk band fight a group of neo-Nazis in this nasty little slasher, with strong performances from Anton Yelchin & Patrick Stewart.