Hot Thrills and Warm Chills
This much fun should be positively criminal! Mardi Gras is the beating heart of eccentric Texan director Dale Berry’s sleazy girl gang romp. Expect lots of tawdry dialogue, soft-core sex and naked dancing ladies, but don’t expect too much plot. With Latin rhythms from King of Mambo Pérez Prado!