Moonstruck
In Brooklyn’s Italian-American community, widowed bookkeeper Loretta agrees to marry kind, steady Johnny. But when she meets Ronny, his passionate and moody younger brother, sparks fly. As family tensions simmer and emotions run high, Loretta finds herself in a dilemma.