Rosebush Pruning
Oedipus wrecks in this vigorous domestic provocation from director Karim Aïnouz and Dogtooth screenwriter Efthimis Filippou. With an all-star cast that includes Elle Fanning, Callum Turner, and Riley Keough, Rosebush Pruning is a wickedly cutthroat satire of class, fashion, and privilege.