About Elly
A masterclass in escalating suspense from Asghar Farhadi, this piercing thriller examines the latent tensions underpinning Iran’s affluent middle class. Centering on the sudden, beachside disappearance of its title character, About Elly is a riveting reinterpretation of Antonioni’s L’avventura.