Berlin Troika
During a stormy night of grave political crisis, an expert interpreter suffers a nervous breakdown. Young diplomat Konrad has to step in and interpret between the two conflicting superpower leaders, who are loudly negotiating the world’s destiny to either peaceful resolution or total annihilation.