Camp X-Ray
Kristen Stewart delivers a remarkable performance opposite Peyman Moaadi in this engrossing debut from writer-director Peter Sattler. Set in at the Guantánamo Bay prison, Camp X-Ray tells an affecting and intimate story that focuses on the human component of a provocative subject.