Kiss of the Spider Woman
Valentín, a political prisoner, shares a cell with Molina, a window dresser convicted of public indecency. The two form an unlikely bond as Molina recounts the plot of a Hollywood musical starring his favorite silver screen diva, Ingrid Luna.
Locking arms with Diego Luna, Jennifer Lopez radiates Old Hollywood glamor in Bill Condon’s sweeping adaptation of a Broadway sensation, set during Argentina’s military dictatorship. Blooming in Technicolor, lush musical sequences liberate the power of imagination, unshackled from whips and chains.