Masculin Féminin
Paul is young, just demobbed from service in the French Army, and disillusioned with civilian life. While his girlfriend builds herself a career as a pop singer, Paul becomes more isolated from his peers and from their social politics.
Humming with energy, pop music, politics, sex, and above all cinema, this classic is a model of filmmaking freedom. Starring Jean-Pierre Léaud and yé-yé singer Chantal Goya, this is a recent restoration of one of the most emblematic films of 1960s Paris, and a must-see in Godard’s filmography!