Robin Campillo delved into his own memories to portray ACT UP Paris in the 1990s in this life-affirming, exhilarating and deeply moving film, imbued with a pumping house music score. Winning 3 awards in Cannes and 6 Césars, BPM portrays AIDS activism with both erotic energy and historical insight.