28 Years Later: The Bone Temple
As Spike is inducted into Jimmy Crystal’s gang on the mainland, Dr. Kelson makes a discovery that could alter the world.
Picking at the brains of Danny Boyle’s 28 Years Later, Nia DaCosta’s gristly sequel gets baroque with its bloodshed and satire. Ralph Fiennes and Jack O’Connell are deliciously outré as the warped inhabitants of a diseased Britain, where Satan and Jimmy Saville are worshipped as wasteland deities.