9 Muses of Star Empire
Nine young women are followed for a year as they train to be the next K-pop sensations. Chosen by the powerful Star Empire Agency to be part of a new girl group called 9 Muses, the women undergo intense scrutiny as they are molded into an image created by the CEO.
With K-pop artists filling up stadiums all around the world, this riveting and definitive documentary from renowned investigative journalist Lee Harkjoon exposes the darker side of a complex industry. Behind the limelight and the fan chants, the price of fame is paid with more than sweat and tears.