A Big Bold Beautiful Journey
An imaginative tale of two strangers and the unbelievable journey that connects them.
Starring as two lovesick souls swept up in a magical adventure, Colin Farrell and Margot Robbie are irresistible in Kogonada’s ravishing romantic comedy. Fasten your seatbelt for this colorful ride through the past and the present, where everyday life and fantasy melt into a delectable confection.