A Bucket of Blood
A sendup of beatnik culture, Roger Corman’s cult classic A Bucket of Blood is an insightful study of the artistic process. Reveling in a rare sense of macabre humor, the film’s unforgettable finale and what precedes it escape all explanation. This is a must-see film from the “Pope of Pop Cinema.”