A Short Story
All the inventiveness of Bi Gan—the Chinese cineaste best known for an epic with an astonishing hour-long take—is channeled into this spellbinding short. Unfurling from a feline point-of-view, this surrealist trick film draws from the realm of dreams and is brimming with technical magic.