After the Hunt
At a prestigious university, a professor’s world unravels when a gifted student accuses one of her colleagues of misconduct. As tensions escalate, she must navigate a fractured campus while confronting a dark secret from her past that resurfaces, threatening her career, reputation, and identity.
Luca Guadagnino takes his love of scandalous attraction and outrageous power plays to the Ivy League in this starry campus drama. In a cut-throat triangle of talent with Ayo Edebiri and Andrew Garfield, Julia Roberts shines in loquacious scenes that mix lofty philosophy with risky, boozy frisson.