All Over the Place - A Portrait of Tuncel Kurtiz
Through archive footage, film excerpts, and interviews, this documentary explores the life and career of actor Tuncel Kurtiz. Featuring testimonies from collaborators including Erkan Can, Nur Sürer, and Fatih Akın, it traces Kurtiz’s decades-long career across cinema, theater, and television.
More than a portrait of a singular performer, All Over the Place traces a life shaped by artistic restlessness and political upheaval. Through Tuncel Kurtiz’s remarkable journey across stages, screens, and borders, director Özcan Alper reflects on exile, memory, and the power of creative dissent.