All These Sleepless Nights
A new era is coming, and Warsaw stands uncomfortably at its edge. Art school classmates Kris and Michal, on the precipice of their own coming of age, restlessly roam the streets in search of living forever inside the beautiful moment. From party to party, romance and sex hang in the air.
An intimate glimpse into the party scene in Warsaw, Michal Marczak’s Sundance prizewinner boldly blends fiction and documentary. Reminiscent of Terence Malick’s signature style, the Steadicam-based cinematography lends a touching ephemerality to the intense passions and contradictions of youth.