American Fiction
Monk is a frustrated novelist who’s fed up with the establishment that profits from Black entertainment that relies on tired and offensive tropes. To prove his point, he uses a pen name to write an outlandish book that propels him to the heart of hypocrisy and the madness he claims to disdain.