Amnesia
Coming from Berlin in the early ’90s, 25-year old Jo lands on an island near Ibiza to pursue his dream of becoming a DJ. One night he meets Martha, who has been living a solitary life for forty years. Jo gradually draws her into his world of techno music, and her mysteries begin to envelop him.
Returning to the Ibiza he filmed in More, Barbet Schroeder directs Marthe Keller and Bruno Ganz in this intergenerational tale in which language is a carrier for a dark past and all the secrets it might hold. History and moral responsibility imbue this touching story about a significant encounter.