Beating Hearts
In a tough neighborhood, rebellious teen Clotaire falls for sharp-witted Jackie. Their young love is tested when gang violence tears them apart and Clotaire is charged with a crime he didn’t commit. Years later, fate reunites them—but can love overcome a past marked by injustice and revenge?
Starring the inimitable Adèle Exarchopoulos and cowritten with Audrey Diwan, this thrilling film zooms from criminal underworld to teen romance, ricocheting through time and genre. Quickening pulses and breaking hearts, Gilles Lelouche’s second solo-directed feature pops with outrageous flair.