Belleville-Tokyo
A perfect film for romantic cinephiles, Élise Girard’s bittersweet marital drama is inspired by her time working at the legendary Grand Action cinema in Paris. While picking oneself up after betrayal is never an easy task, these red velvet seats can bring courage and humor to the broken-hearted.