Black Book
Nazi-occupied Netherlands during World War II. Orphaned Jewish singer Rachel Stein joins the Resistance, is assigned a new identity, and infiltrates the German Security Service by seducing a senior officer. She soon becomes entangled in a deadly web of double-dealing and betrayal.
After a renowned Hollywood career that included RoboCop and Total Recall, Paul Verhoeven returned to his native Netherlands (and his filmmaking roots) for one of his greatest triumphs: a spectacular, acclaimed, thrilling WWII epic—and the biggest box office hit in Dutch history!