Blackbird Blackbird Blackberry
Etero, a 48-year-old woman living in a small village in Georgia, never wanted a husband. She cherishes her freedom as much as her cakes. But her choice to live alone is the cause of much gossip among her fellow villagers. Unexpectedly, she finds herself passionately falling for a man.
Tenderly erotic and delightfully funny, this portrait of a defiant woman from Georgian filmmaker Elene Naveriani delicately mixes modernity into tradition. Beaming with an endearing lead performance, this tale of a pleasure-seeker’s awakening is full of apricot-colored warmth and honest beauty.