BMX Bandits
Three big-haired, BMX-riding teens from Sydney—Judy, P.J., and Goose—stumble upon a stash stolen police walkie-talkies and plan to sell them for new bikes. But when the radios turn out to belong to bank robbers, a high-stakes chase erupts after Judy is kidnapped.
An explosion of bright polyester, zany synth music, and childish hijinks, Brian Trenchard-Smith’s sunny teen movie is powered by a sweet spirit of gleeful innocence. Only a young Nicole Kidman steals the spotlight from charmingly retro BMX stunts, performed against gorgeous Australian vistas.