But I'm a Cheerleader
High school senior Megan is an all-American girl who loves cheerleading and dates a football player. Her suburban existence is turned upside-down when her family suspects her to be a lesbian. They send her to a ‘rehabilitation camp’ where she comes to question her own sexuality for the first time.
Starring Natasha Lyonne, But I’m a Cheerleader is a delightful, highly-stylized queer comedy that graced the end of a decade in an American cinema otherwise ruled by heteronormative rom-coms. Co-starring Michelle Williams and RuPaul (out of drag), this sweet, satirical yarn is due for rediscovery.