Certain Women
Kelly Reichardt’s Montana anthology was a breakout moment for rising star Lily Gladstone. Shining next to a trifecta of illustrious talent—Laura Dern, Kristen Stewart, Michelle Williams—the quietly assured actor stole our hearts as a lovelorn rancher at the tailend of this profoundly moving film.