Chained Girls
This jaw-dropping non-documentary by sleaze sultan Joseph P. Mawra pulls out all the stops to paint a picture of the “plight” of the lesbian, circa 1965. Of course, it’s just a grindhouse picture for the raincoat crowd–but it’s also an amazing “accidental documentary” of mid-60s Greenwich Village.