In a desperate attempt to make his old, depressed father embrace life again, filmmaker Filip Hammar takes his dad on a surprise road trip to France – the same journey they made every summer during Filip’s childhood.
A stirring tribute to the small moments that make up a life, this charming documentary—a box-office sensation in Sweden—sees a father and a son embark on a joyful trip into the past. Forming the backdrop for poignant new experiences, family memories and enchanting vistas amuse and astonish.