Do Not Expect Too Much from the End of the World
Ultra-contemporary and entirely unique, Radu Jude’s anarchic film takes aim at late capitalism and internet culture with a mischievous swipe. As a dogged gig worker with an outrageous alter-ego, actor and content creator Ilinca Manolache gives a powerhouse performance in this award-winning satire.