Don't Call Me Son
As if the dank, hot time of late adolescence wasn’t enough to contend with, the wayward protagonist at the heart of this drama has family troubles too. Embracing the rebels who break free from constraints of biology and gender, Anna Muylaert’s Berlinale prizewinner is a coming-of-age film with edge.