Donna Haraway: Story Telling for Earthly Survival
Through the act of story-telling, this documentary operates as a cat cradle of past and speculative futures guided by American philosopher Donna Haraway whose theoretical framework crosses the subjects of science, technology, gender and species, proposing new ways of thinking beyond dualisms.