Elbow
Hazal is 17 and lives in Berlin. Her biggest wish is to be given a chance. For her 18th birthday she wants to escape the everyday grind and party with her friends. But a fatal incident changes everything. Hazal is forced to flee.
Awake to the tensions of multicultural Berlin and boldly indifferent to morality, this darkly compelling film has no use for easy answers. Adapting an award-winning novel for her fiction debut, German director Aslı Özarslan tells a startling story of an outsider’s fight for recognition and equality.