Ema
Ema is a magnetic and impulsive dancer in a reggaeton troupe. Her toxic marriage to choreographer Gastón is beyond repair, following a decision to give up on their adopted child Polo. She sets out on a mission to get him back, not caring who she’ll need to fight, seduce or destroy to make it happen.
Pablo Larraín takes a dazzling look at sex, power, and family in modern-day Chile in this highly combustible mix of dance and drama. With an electrifying score by Nicolas Jaar, Ema is a whirlwind of no-holds-barred anarchy, anchored by searing turns from Mariana Di Girolamo and Gael García Bernal.