End of the Century
With hints of Call Me By Your Name and the Before trilogy, Lucio Castro’s luminous drama yearns to bridge the wistful gap between memory and fantasy. Whether in bed, on the dance floor, or drifting through beautiful Barcelona, this almost love story is imbued with the intensity of queer intimacy.