According to Arif, who is trying to write his first book, life contains many unresolved questions, especially about women and relationships. Everything that he knows or tries to learn till that day start to change when Müzeyyen comes into his life unexpectedly.
A playful adaptation of İlhami Algör’s popular novella, this seductively sardonic exploration of passion’s impermanence and life’s imperfections probes the dilemmas of modern romance. The fervently expressive narrative questions love and creativity, all with a bittersweet touch.