Fat Girl
Twelve-year-old overweight Anaïs lives in the shadow of her beautiful older sister, Elena. The ever observant Anaïs watches on as her sister’s innocence is stripped away when she becomes prey to a conniving Italian law student.
French filmmaker and controversy-magnet Catherine Breillat bravely continues forging a genre of her own, 2001’s Fat Girl developing the transgressive themes of her earlier work and delivering another blunt portrait of a young woman’s sexual awakening. It was banned in Canada!