Feminism WTF
Feminism for beginners – and for everyone else who needs to shake up their habitual thinking! A lively discussion club of a film that tests the many theories in practice through social experiments and performative interventions.
Entertainingly and thoroughly reflecting on modern gender equality, Feminism WTF explores the potential for intersectional feminism to meaningfully change the future. In between thoughtful talks are lively performances and dances, highlighting the beauty of nonconforming identities.