Flowers of Taipei: Taiwan New Cinema
Featuring interviews with Hirokazu Kore-eda, Hou Hsiao-hsien, Wang Bing, Kiyoshi Kurosawa, and Jia Zhangke, this documentary portrait provides a thorough perspective on the landmark New Taiwanese Cinema. An essential document of one of 20th century cinema’s most significant chapters.