Following
Driven by boredom, a writer randomly shadows strangers on London’s bustling streets. What starts as fictional research becomes an unsettling journey when he’s confronted by a burglar named Cobb. Drawn into Cobb’s world of crime, the writer treads a perilous path, entangled in obsession and danger.
Before Christopher Nolan became a towering talent in the game of big-budget filmmaking with the likes of Inception and Oppenheimer, he made this ingenious small-scale thriller. As complexly structured and cerebrally tangled as his best work, this intimate neo-noir is as beguiling as the classics.