Four Days in September
Fernando and César join rebel group MR8 in order to fight Brazilian dictatorial regime during the late 1960s. When César is captured during a bank holdup, Fernando decides to kidnap the American ambassador in Brazil and ask for the release of fifteen political prisoners.