France is a star journalist running between a television set, a distant war and her busy family life. But everything is turned upside down after she injures a delivery man in a car accident. As France attempts to slow down and retreat into an anonymous life, her fame continues to pursue her.
Heralded by both John Waters and the Cahiers du cinéma clan, this withering comedy from French provocateur Bruno Dumont is a pugnacious state-of-the-nation satire. Led by a cyclonic Léa Seydoux, France mounts a hilarious assault on the rampancy of media culture and its insatiable consumers.