God is Shy
Packing the deepest secrets of the universe into its modest running time, this suggestive and painterly animated short glimpses unknowable mysteries. An unexpected blend of gorgeously bright-hued design and eldritch cosmic horror, God is Shy peers into the abyss—and finds it gazing back.