Hey There!
While Istanbul is under lockdown, Felek and Kerim have their scheme set up: they plan to infiltrate the computers of people at home, pretend they’re the government, scare them with their “crimes,” and rip them off. But this is Istanbul, and people come in all types.
Turkish auteur Reha Erdem turns the limitations of lockdown into an exuberant musical comedy with humanistic overtones. Ingeniously intersecting the lives of nine people from different backgrounds, Hey There! is a stunning meditation on feelings of guilt and the unbearable lightness of confessing.