Honey Don't!
A sharp-witted private investigator in Bakersfield, normally focused on cases of infidelity, becomes entangled in a far more dangerous puzzle when a local woman’s death leads her into the world of religious cults, domineering pastors, and an unforeseen romance.
Crossing the femme fatale with the Philip Marlowe archetype, Margaret Qualley’s manicured detective queers the tough-guy private eye. Squelchy with stab wounds and punchy with pulp fiction dialogue, this libidinous mystery from Ethan Coen quivers like a hula-girl doll on a Chevrolet dash.