Hot Summer Nights
Before the whirlwind success of Call Me by Your Name, Timothée Chalamet had another unforgettable summer of love in Elijah Bynum’s first feature, also starring It Follows alum Maika Monroe. Lifted by nostalgic earworms, this propulsive coming-of-age thriller revels in the reckless abandon of youth.