How Did the Pandas Become Extinct?
With a light touch and a sly tonal shift, this allegorical fable captures the fading of spiritual traditions in mainstream belief systems. What begins as whimsy slips into elegy, as animator Halim Yentür traces cultural loss with disarming contradiction and quiet sorrow.