Identification of a Woman
After 1975’s international production with Jack Nicholson, The Passenger, and his experiment in video, The Mystery of Oberwald, Michelangelo Antonioni returns to the kind of film that made him famous, like L’avventura and L’eclisse: the chic dissection of troubled romance in modern Italy.