Igor Levit: No Fear
At 34, Igor Levit is a leading force in classical music—a bold, restless artist always seeking new challenges. With over 100 global concerts planned, the COVID-19 pandemic brings his journey to a sudden halt and pushes him to rethink and redefine his artistic path.
Facing each performance as a challenge to live fearlessly, Igor Levit puts his principles into practice as this riveting documentary portrait finds him at a critical turning point in his career. Bearing his soul to the camera, the passionate artist imbues the film with a contagious, fiery energy.